Indien u om welke reden dan ook niet volledig tevreden bent met uw ontvangen bestelling, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Bij LUNABAY Amsterdam streven we ernaar om onze klanten 100% tevreden te stellen met de producten die zij van onze leveranciers hebben aangeschaft. Als het product niet aan uw verwachtingen voldoet, neem dan contact met ons op, en ons team zal u direct bijstaan.

Hoe kan ik (een deel van) mijn bestelling retourneren?

Om in ​​aanmerking te maken voor een retourzending, dient uw artikel zich in dezelfde staat te bevinden als waarin u het heeft ontvangen. Het moet opgedragen of ongebruikt zijn, inclusief alle originele labels en in de originele verpakking. Daarnaast is het essentieel dat u het ontvangstbewijs van het bewijs van aankoop kunt tonen.

Om een ​​retourzending te initiëren, kunt u eenvoudig contact opnemen met ons opnemen via info@lunabay.nl. Wij willen je erop wijzen dat retourzendingen moeten worden verzonden naar het magazijn waar de producten vandaan komen, wat in de meeste gevallen in China is. Neem daarom eerst contact op met ons op, zodat wij u het juiste retouradres kunnen verstrekken.

Wanneer uw retourzending wordt geaccepteerd, bent u verantwoordelijk voor de kosten van de artikelen naar het onvermijdelijke adres. We kunnen geen artikelen accepteren die naar ons worden teruggestuurd zonder aanvraag voor een retourzending.

Producten die aan een of meer van de volgende punten voldoen kunnen helaas niet geretourneerd worden:

  • Voor verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is, kunnen deze producten niet geretourneerd worden.
  • die door de ondernemer zijn vervaardigd volgens specificaties van de consument (maatwerk);die persoonlijk van aard zijn;
  • die door hun aard niet kunnen worden geretourneerd;
  • Producten die vallen in de categorieĂ«n "Beauty, "Kids & Baby," en "Sport" kunnen helaas niet geretourneerd worden in verband met COVID-19 maatregelen op het gebied van hygiĂ«ne.

Annulering van geplaatste bestellingen

Annulering van uw bestelling is niet mogelijk. Onze bestellingen worden direct in het systeem verwerkt en daardoor is annulering niet meer mogelijk.

Beschadigde producten bij aankomst

Wat jammer! Helaas kan uw product tijdens het transport beschadigd zijn. Als u een beschadigd of verkeerd product heeft ontvangen, neem dan binnen 14 dagen na ontvangst van het product contact met ons op. Daarna vervalt helaas de retourtermijn.

Voor de snelste oplossing stuurt u ons een e-mail met een foto waarop het beschadigde deel van het artikel te zien is. De meest optimale foto's zijn op een vlakke ondergrond waar het label en het defect te zien zijn. Wij gebruiken deze informatie om u te helpen met uw bestelling en om fouten in de toekomst te voorkomen.

Bij defecten leveren wij de eerste keer altijd gratis een nieuw pakket en kunnen wij helaas geen geld teruggeven. Komt het de tweede keer defect aan? Dan betalen wij uw totale aankoopbedrag terug.

Voor vragen over beschadigde producten bij aankomst kunt u contact met ons opnemen via info@lunabay.nl

Productfouten of defecten na gebruik

Wat vervelend! Helaas kan het gebeuren dat er na verloop van tijd een productiefout optreedt. Het moet dan gaan om een defect. Met andere woorden, het onderdeel is kapot en voldoet niet meer aan de door de fabrikant voorgeschreven norm. Slijtdelen zijn uitgesloten van productiefouten of defecten. Slijtagedelen omvatten, maar zijn niet beperkt tot:

  • Aandrijfriemen
  • batterijen,
  • remblokken en remschijven, remvoeringen, remtrommels,
  • Kettingen, lampen, pignons, banden en slangen.
  • Bewegende delen in de breedste zin van het woord.

Voor vragen over productiefouten of defecten na gebruik kunt u contact met ons opnemen via info@lunabay.nl

Levering van verkeerde producten

Wij doen ons uiterste best om alle bestellingen correct te verwerken. Helaas kan het voorkomen dat bestellingen er soms tussendoor glippen en wij u het verkeerde product leveren. Uiteraard lossen wij dit op en sturen wij u kosteloos de juiste bestelling toe.

Voor vragen over de levering van verkeerde producten kunt u contact met ons opnemen via info@lunabay.nl

Persoonlijke artikelen zoals ondergoed kunnen om hygiënische redenen niet worden geretourneerd.

Â